Kampaně

Ukončení kampaně WhichAirline / ALetenky.cz

ALetenky

Po analýze současné spolupráce jsem se rozhodli ukončit kampaň ALetenky.cz. Kampaň se nesetkala se zájmem affiláků o propagaci a nezaujala ani podmínkami i přesto, že při podobných podmínkách tato kampaň funguje výborně v zahraničí.

Kampaň Aletenky.cz bude v AffiliateClubu ukončena k 30.6.2014.

V AffiliateClubu máme veřejně spuštěny jen ty nejlepší a nejvýnosnější kampaně, na kterých si affiláci přijdou na zajímavé peníze. Tuto strategii se snažíme dlouhodobě udržovat a protože spolupráce s ALetenky.cz a affiláky v segmentu letenek nedopadla dle našich představ, přistoupili jsme k jejímu ukončení.

Klient WhichAirline se do budoucna bude soustředit na fungující affiliate v zahraničí.

V AffiliateClubu se budeme se i nadále soustředit na vyhledávání slibných kampaní, které osloví a dokáží uspokojit i náročné affiláky. Pokud máte nějaký horký tip, jaká kampaň vám v AffiliateClubu chybí, nebo jaká vám dobře funguje v zahraničí a hledáte českou variantu, napište nám kdykoliv na email info@affiliateclub.cz.

Předchozí článek

Václav Štrupl, Founder a CEO, Bonami.cz, a.s.

Další článek

Seriál: Jak rozjet úspěšný web v segmentu zdraví/hubnutí - 3.díl

  • Tip Internet

    To byla rychlovka.

    • Makáme rychle. Hezký den. Michal, AffiliateClub.cz

  • kovbojonline

    chtělo by to u Vás eshop se silným brandem

    • Diky za komentar. Obecne eshopy nejsou vertikala, kde bychom se chteli nejak vyznamne angazovat, ale muzu rict, ze silny eshop je neco, po cem se nyni divame. Nejake tipy? Michal, AffiliateClub.cz

      • kovbojonline

        Vše má své pro a proti při propagaci eshopů – kvůli výběru správného sortimentu. Vaši specializaci chápu, každý ji má. Já bych rovněž nešel propagovat hubnutí, ale nebál bych se propagovat lékarnu.

        • Proc nepropagovat hubnuti? Michal, AffiliateClub.cz

      • Josef P.

        Michale co takhle eshop Tescoma? Nebyl by k mání? Sice tu nějaké alternativy jsou, ale Tescoma je Tescoma.