Affiliate články

To nejzajímavější z AFFILHERO CONFERENCE

Je za námi druhý ročník úspěšné česko-slovenské konference pro affiliatepublishery a příznivce affiliate marketingu. Vy jste tam nebyli? O hodně jste přišli. Přečtěte si, jaké to tam bylo, a uvidíme se zase za rok.

Kdo, kdy, kde?

Po loňském úspěchu jsme se rozhodli pokračovat v organizaci AffilheroConference, aby se co nejvíce lidí dozvědělo zajímavosti a novinky ze světa affilu. Letos jsme se sešli 15. září v Brně, konkrétně v hotelu Bobycentrum.
Potěšila nás hojná účast jak v publiku, tak mezi přednášejícími.Věříme, že sdílet know-how, investovat do růstu oboru a vytvářet affiliate příležitosti je správná věc. Proto jsme dobře volili, jaké zástupce k prezentacím pozveme.

Výhody cashbacků pro affily

Za nás vystoupil Ján Makovič z Affiliate Clubu, který porovnával jednotlivé typy affiliate webů, především co do jejich ziskovosti a oblíbenosti u zákazníků. V současnosti vykazují největší zisky cashbackové portály, za jejichž zisky ale také stojí velké úsilí mnohdy desítek lidí, kteří řeší marketing, soutěže a zajímavé akce pro uživatele. Dle analýzy dat z affiliate sítě Affiliate Clubu vyplývá, že dobře fungují také kuponové weby, nebo srovnávače zboží například Lookio.cz.
O cashbacku a aktuálně největším takovém portálu, o Plné Peněžence, mluvil i Štefan Polgári z Dognetu.Zaměřil se ale hlavně na to, jak efektivně využít a vyprodat volný mediální prostor a jaké stránky a nástroje pomohou publisherům s analytikou nebo s tvorbou zajímavých videí, které začínají být nepostradatelnou součástí online marketingu.

Zajímavosti pro affil weby

Přínosné informace a tipy dodali i zbývající přednášející, Petra Dolejšová, Milan Pichlík. Publikum se dozvědělo, co je a co není autorské dílo a na co si dát pozor při tvorbě affiliate webu a inzerci. Probralo se SEO, recenze, štítky, kvalita článků oproti kvantitě a externí spolupráce s copywritery. Jan Řičánek ze Seznamu.cz publisherům odkryl tipy, jak zefektivnit jejich reklamu. Prozradil například, co je klíčové při rozhodování o pozici jejich reklamy a ceně za proklik, že se nemusí vždy jednat jen o vyšší cenu, ale že na vyšší pozici se může dostat i publisher s nižším rozpočtem díky kvalitnějšímu obsahu a vyšší míře CTR.

AffilheroConference v budoucnu

Pořádat konference, informovat o novinkách, podporovat affiláky a publishery nás prostě baví. Rádi pro vás zase příští rok uspořádáme neméně úspěšnou konferenci. Veškeré novinky sledujte na našem blogu nebo přímo na stránkách naší konference.

Předchozí článek

Módní programy TheShe, CisteObleceni a Trendmoda nově v AffiliateClubu

Další článek

Sezóna je tu - vydělávejte na PNEU!