Affiliate články

Rozhovor v časopise Franchising s Michalem Hardynem z AffiliateClubu

Dlouhodobě pracujeme na růstu affiliate marketingu na tuzemském trhu a vytváření win-win spoluprací mezi affiláky a inzerenty. Jeden z našich cílů vidíme v komunikování přínosů affiliate marketingu pro konkrétní podnikání. Jako účinný kanál pro oslovení inzerentů a affiláků se nám v minulých letech osvědčila spolupráce s významnými médii, ve které budeme pokračovat také v letošním roce.

V aktuálním vydání časopisu Franchising si můžete přečíst článek o affiliate marketingu a vytěžování leadů, na kterém se podílel Michal Hardyn, CEO AffiliateClub, a šéfredaktorka časopisu Bára Štanglová.

Franchising je chytrý způsob pro založení nebo rozšíření podnikání. Podnikatel prostřednictvím franchisingové licence získá know-how osvědčeného produktu včetně prodejních a marketingových strategií a manuálů. V České republice patří mezi nejvýraznější franchisingové společnosti například Svět zdraví, Konopná lékárna, Yves Rocher, Contours, Expreska, Subway, McDonald a mnohé další.

michal-hardyn-franchising

Franchisové společnosti patří často mezi spokojené klienty AffiliateClubu. Na desítkách tisíc online leadů ročně jsme se přesvědčili, jak úspěšně je možné vytěžit online leady prostřednitvím offline prodejních kanálů. To je prodejní strategie, přes kterou řada franchisantů získává zákazníky a vydělává peníze,“ komentuje článek Michal Hardyn, který na minulém Affiliate čtvrtku představil plán aktivně vstoupit do segmentu online kupónů.

„Ambicí AffiliateClubu je propojit poskytovatele kupónů a affiliate weby, které mohou tyto kupóny propagovat svým uživatelům,“ doplňuje Hardyn. Více o nové kupónové vertikále v AffiliateClubu se brzy dozvíte v samostatném článku, který aktuálně připravujeme a umístíme jej zde na blogu.

V případě zájmu si můžete vydání s článkem o affiliate marketingu objednat domů nebo do firmy za cenu 49 Kč (poštovné zdarma) nebo 37 Kč/časopis při předplatném. Shrnutí článků a témat v aktuálním čísle časopisu Franchising najdete zde. Časopis pravidelně informuje o tuzemských i globálních firmách a podnikatelích. V minulých číslech se věnoval například podnikatelským úspěchům Tomáše Čupra (Rohlik.cz), Karla Janečka (RSJ) nebo Zbyňka Frolíka (Linet).

Předchozí článek

Nově provize 250 Kč za registraci u kampaně PoštaBezHranic.cz

Další článek

Report nových affiliate kampaní za leden 2015