Kampaně

Novinky v AffiliateClubu za březen 2014

Minulý týden jsme se účastnili setkání s affiláky na akci 7. Affiliate čtvrtek. Po úvodních přednáškách shrnul Michal Majgot, šéf AffiliateClubu, poslední novinky a doplnil několik zákulisních informací.

affiliate-ctvrtek-7

Foto ze 7. Affiliate čtvrtku

1. Nové kampaně a růst businessu

  • AffilClub se zaměřuje výhradně na „áčkové kampaně“ – tímto směrem se bude ubírat i nadále
  • v horizontu jednoho měsíce dojde ke spuštění nejméně 5 nových „ačkových“ kampaní – Potravinové doplňky, FoodPanda, Letenky a další kampaně
  • nová významná posila týmu je Michal Krajsa – vede Business Development AffiliateClubu a péči o české a zahraniční klienty (Michal žil 4 roky v Sydney, kde vystudoval univerzitu ACU National, po návratu do ČR nasbíral za 3 roky řadu zkušeností s online startupy a affiliate marketingem)
  • na konci března proběhlo přestěhování AffilClubu do nových větších prostor

2. Exkluzivně v AffiliateClubu a insider informace

V závěru Michal Majgot osobně představil nového klienta AffiliateClubu, kterým je FoodPanda a Honza Šmejkal. FoodPanda startuje s úvodní promo akcí a vyššími provizemi. Klient má zájem individuálně odměnit nejlepší affiláky. FoodPanda se řadí mezi úspěšné globální startupy se silnými investory v zádech – začátkem roku získala dalších 20 miliónů dolarů na rozvoj projektu. Affiliate patří globálně mezi důležité marketingové kanály FoodPandy a vykazuje velmi solidní výsledky.

Předchozí článek

Nejzajímavější články o affiliate marketingu za březen 2014

Další článek

Najděte si tržní niku. Víme, jak na to