Kampaně

Nová struktura provizí galerie Patro.cz

Nákupní galerie Patro změnila strukturu svých provizí. Jejich šíře se nyní pohybuje od 0 % až po 7 %. Pro naše partnery může být propagace některých kategorií velmi zajímavá, jiné kategorie jsou nyní naopak znevýhodněné. Proto považujeme za důležité vás o změnách informovat.

Provize nákupní galerie Patro jsou rozdělené do pěti úrovní. Každá úroveň zahrnuje pestrý okruh produktů. Kompletní přehled provizí za jednotlivé produkty najdete níže v dokumentu ke stažení.

  • Provize 7 %
    Nejvyšší provizi můžete získat z prodeje produktů Tescoma, šperků a dárkových předmětů.
  • Provize 3,8 %
    V této úrovni najdete například sportovní vybavení, knihy a hračky, kabelky a kufry, nářadí nebo domácí potřeby a bytové doplňky aj.
  • Provize 2,1 %
    Třetí úroveň zahrnuje domácí spotřebiče a svítidla, obuv a oblečení, kancelářské potřeby, lékárenské produkty, elektroniku, drogerii aj.
  • Provize 1,4 %
    Za propagaci zahradních potřeb a nástrojů, jako jsou polostřihy, plachty, fólie, pily a ostatní zahradní stroje, získáte 1,4 %.
  • Provize 0 %
    Nulová provize je nastavena za propagaci mobilních telefonů, her na PC a konzolí, hardware a GPS, fototechniky, produktů auto-moto aj.

Podrobný přehled kategorií a podkategorií rozdělených do jednotlivých provizních úrovní si můžete stáhnout tady: Patro.cz provize pro czaffil.pdf

Detail affiliate programu Patro.cz najdete v našem katalogu.

Předchozí článek

Program Bexpert.cz nabízí nápoje a potraviny s provizí 4,2 %!

Další článek

Nový program TOPSET.cz a TOPSTEP.cz s provizí 7 %!