Kampaně

3 nové kampaně: Svět zdraví SK, Stavební poptávky SK a cestovní pojištění Sfinance

V AffiliateClubu jsme spustili další nové kampaně. Tentokrát jde o slovenskou variantu kampaně Svět zdraví, slovenskou variantu stavebních poptávek a cestovní pojištění od Sfinance.

1. Kampaň Svět zdraví SK (ChudnutieNaMieru.sk)

Kampaň ChudnutieNaMieru.sk představuje slovenskou variantu dlouhodobě úspěšné affiliate kampaně Svět zdraví – konzultace s výživovým specialistou pro slovenské návštěvníky (ve formuláři jsou slovenské pobočky). Zájemce si objedná konzultaci ve vybrané pobočce z desítek možných po celé SR. Po vstupním vyšetření bude klientovi sestaven jídelníček na míru a získá doporučení pohybových aktivit. Následně dochází na pravidelná sezení se specialistou, který kontroluje jeho pokroky. Úvodní konzultace stojí 7,90 €.

Podmínky kampaně ChudnutieNaMieru.sk:

  • Provize 150,- Kč + DPH za každý SMS verifikovaný lead, který dosud není v databázi inzerenta
  • Kampaň nabízí doživotní cookies

K dispozici:

  • Microsite ChudnutieNaMieru + dokážeme vám připravit microsite na míru
  • Iframe, bannery + dokážeme vám připravit grafiku na míru

V PPC je zakázáno propagovat vygenerovaný affiliate odkaz (přímá PPC arbitráž). Mailové kampaně jsou možné pouze po předchozí dohodě a schválení.

20140520145648-300x300

2. Kampaň stavební poptávky SK (DobryDopyt.sk)

Kampaň DobryDopyt.sk představuje slovenskou variantu kampaně DobraPoptavka.cz. Opět jde o jednoduchý poptávkový systém. Zákazník, který shání řemeslníka, stavební materiál nebo firmu, která se postará o libovolné stavební úpravy, vyplní nezávaznou poptávku po konkrétní požadované práci. Systém za něj osloví specialisty a ještě tentýž den zákazník obdrží první nabídky, které může, ale nemusí využít. Průměrná úspora klientů dosahuje 30 %.

Provize je ve výši 100,- Kč a je vyplácena za každou unikátní platnou stavební poptávku, která projde SMS verifikací a je publikována. Platná poptávka je v hodnotě alepoň 150 EUR a má vyplněny všechny údaje. Podmínky kampaně DobryDopyt.sk:

  • Provize 100,- Kč + DPH za každý SMS verifikovaný lead, který dosud není v databázi inzerenta
  • Kampaň nabízí doživotní cookies

K dispozici:

  • Microsite DobryDopyt.sk + dokážeme vám připravit microsite na míru
  • Iframe, bannery + dokážeme vám připravit grafiku na míru

V PPC je zakázáno propagovat vygenerovaný affiliate odkaz (přímá PPC arbitráž). Mailové kampaně jsou možné pouze po předchozí dohodě a schválení. 20140612102103-300x300

3. Kampaň cestovní pojištění od Sfinance.cz

250x250_bannerKampaň cestovní pojištění Sfinance nabízí jednoduché a nezávislé srovnání cestovního pojištění, které umožní návštěvníkovi vybrat nejlepší nabídku na trhu v několika málo krocích bez obíhání poboček pojišťoven. Ceny patří k nejnižším na trhu, doporučujeme vyzkoušet!

Podmínky kampaně cestovní pojištění od Sfinance:

  • Provize 15% vč. DPH za uzavřené cestovní pojištění
  • Kampaň nabízí 45 dní cookies

K dispozici:

  • Iframe, bannery a widget na spočítání ceny, který po kalkulaci přesměruje na web Sfinance + dokážeme vám připravit grafiku na míru

V PPC je zakázáno propagovat vygenerovaný affiliate odkaz (přímá PPC arbitráž). Mailové kampaně jsou možné pouze po předchozí dohodě a schválení.

widget

Doufáme, že se vám náš dnešní příval nových kampaní líbí. Díky novým slovenským kampaním máte možnost využít také své slovenské databáze uživatelů. Dále můžete zužitkovat letní sezónu k affiliate výdělkům v cestovním pojištění. Neváhejte nás kontaktovat, pokud budete mít jakékoliv dotazy.

Předchozí článek

Robert Vlach, podnikatelský poradce a provozovatel portálu Na volné noze

Další článek

Víťa Válka, Freelancer, grafika, ilustrace

  • Josef P.

    Koukám do nabídky kampaní a cestovní pojištění od sFinance nikde nevidím, no a nebo jsem slepej :-)

    • Pravděpodobně to bude stránkováním. Kampaní už máme spuštěno tolik, že cestovní pojištění najdete na druhé stránce.

      • Josef P.

        Jo už tam je, pod letenkama byla hned rychlá dieta. Jsem na to docela zvědavej, jestli zvítězí u lidi silný brand sFinance, protože cenově nejsou nic moc.

        • A kdo je z vaseho pohledu cenove nejlepsi? Michal, AffiliateClub.cz

          • Josef P.

            Z porovnávačů nikdo. Bohužel poslední osobní zkušenost je taková, že mi nikdo nebyl schopen nabídnout lepší podmínky a cenu, než samotná pojišťovna. Například Sfinance byli se svým „vlastním“ produktem, kde by měli být cenově nejníže o 20% dražší než nabídka z pojišťovny. Potřeboval jsem novou pojistku na mikrobus, tak jsem obeslal všechno co šlo a pak jsem si vybíral. No když pominu vlezlej přístup některých operátorek, tak například produkt od Sfinance byl o 2000 tisíce dražší a dokonce s horší asistencí než nabídka od pojišťovny Wustenrot, poptaná přes jejich formulář na webu a to přes to, že i Sfinance tuto pojišťovnu mají. Když vezmu to cestovní pojištění, tak tam je to hrozně individuální. Pro sestavu 2x senior nad 60 let, dítě do 15 let a 1 dospělí mi nejlépe vyšlo pojištění od Slavie a to přes ePojištění. Naproti tomu sestava „rodina“ 2 dospělí a 2 děti vyšla lépe přímo u pojišťovny Uniqa a to i když tu pojišťovnu mají i ostatní srovnávače. Pokud zadám do srovnávačů stejnou sestavu osob, dostávám všude diametrálně odlišné výsledky. Protože jsem těch pojistek za poslední 2 měsíce měnil hodně, musím konstatovat, že je v tom neskutečnej bordel a chaos. Jenže … lidi jsou lidi a hodně z nich je přesvědčeno, že co jim vyplivne Sfinance to je nejlepší poměr cena/výkon, tedy spíš jen ta cena. Proto je možné, že to bude fungovat. Obecně segment cestovního pojištění je dost složitej, protože dnes není problém mít na platební kartě velmi dobré pojištění pro celou rodinu za zlomek ceny a to celoročně. Dokonce i podmínky plnění a hodnota pojištění je u těchto pojištění k účtům a kartám velmi dobrá, např karta CitiBank, nebo Axa či Fio všude se dá sjednat velmi dobrá pojistka za super cenu. Proto si myslím, že to nebude tak jednoduché. No ale uvidíme. Tohle je téma na dlouho :-)

          • Velmi zajimavy rozbor a zkusenosti. Diky za komentare. Precetl jsem jednim dechem. :) Michal, AffiliateClub.cz

          • Josef P.

            Není zač, tahle problematika je hodně obsáhlá a docela zajímavá, jenže u affilu to člověk musí pořád stavět spíš na tom, jak „inteligentního“ návštěvníka na svém webu přivítá. Je opravdu pořád hodně lidí, pro které je Seznam.cz prostě internet a u nich by Sfinance mohlo uspět. Další sorta lidí bude mít cestovní pojištění v rámci nějakého jiného produktu pořešené a poslední sorta si umí najít ostatní nabídku a zjistí, že není všechno na srovnávačích tak zlaté. To je ovšem dále třeba dělit na časové možnosti, někdo kdo prostě potřebuje online pojistit, protože zítra letí to asi moc hrotit nebude, na druhou stranu lidé cestující s CK téměř vždy sáhnou po pojištění v rámci nabídky dovolené, pokud nepatří do kategorie „mám pojistku v rámci jiného produktu“. No a ještě jsem zapoměl na skupinu „prdím nato, mám kartičku pojišťovny“ 😀 tak ty jsou nejlepší, tedy do prvního průšvihu. To už je ale spíš o přístupu lidí, než o affilu i když to spolu souvisí. Někdy by člověk nevěřil, jak velký problém je například elektronické doručení dokladu o pojištění, spousta pojišťoven při sjednání online nedává ani smlouvu, pošlou pokyny a kartičky k vytištění, což pro některé lidi znamená paniku, protože Anča z místní CK jim je vždycky dala vytištěné, co budeme táto dělat …… No a tady přichází na řadu to jediné co affilák nemá šanci ovlivnit a to je „centrum péče o zákazníka“ dané pojišťovny to je alfa a omega toho, jestli tu provizi dostaneš a nebo ne. I když ono jak jsem zjistil nedávno, v affilu existují mnohá úskalí a u pojistek obzvláště. Například díky jednomu „nafukčnímu“ tlačítku ve formuláři zákazník přivedený na stránku pojišťovny nemohl dokončit smlouvu, kontakt z formu se ale odešle. Za 30 minut volá operátor a smlouvu dokončí s tím, že je tam asi chyba. No a provize…zamávej jí, právě odešla.

          • :-) Diky za komentare. Michal, AffiliateClub.cz